Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

Binnenkort: Nieuwe features voor Blogs

- - - - -

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp

Sjoerd

Sjoerd

Bronzen lid

• Beheerders

• Pip Pip Pip
  • 209 berichten
Binnenkort brengt de ontwikkelaar van onze forumsoftware een nieuwe update uit voor het blogsysteem, in dit bericht geven we je alvast een overzicht wat je kan verwachten.

Nieuw waarderingssysteem voor blogberichten

De sterretjes worden ingeruild voor plusjes en minnetjes, net zoals op het forum.

Berichten "leuk" vinden

Geen zin om te reageren, en vind je het bericht toch leuk? Klik dan op de "Ik vindt dit leuk" button en je bent klaar! :sweat:

Schonere layout

Blogs zijn nu nog overzichtelijker, door verschillende verbeteringen.

Nieuwe instellingenpagina

Welke instelling was dat nou? Nu kun je nog overzichtelijker vinden wat je nodig hebt.

Screenshots <_<

Voorpagina
Lijst van berichten
Instellingen
Bericht

Deze update wordt hopelijk dit jaar nog doorgevoerd.
Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward. Maybe they have to be crazy. How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that's never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels? While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Advertentie

Mike

Mike

Lid

• Moderators
  • Pip
  • 67 berichten
Ziet er netjes uit! Ben benieuwd <_< Is er een ETA?

Geplaatste afbeelding

Sjoerd

Sjoerd

Bronzen lid

• Beheerders

• Pip Pip Pip
  • 209 berichten
Ik hoop nog deze of volgende week. <_<
Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward. Maybe they have to be crazy. How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that's never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels? While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Ralph

Ralph

Gouden lid

• Donateur
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 588 berichten
Ziet er leuk uit. Top dat je zo hard bezig bent <_<

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Onze verwachtingen wanneer de update zou komen is totaal in het sneeuw gevallen. Die week daarna kwam update uit voor Content en daarna kwam Nexus uit, een nieuwe product van InvisionPower. Tussendoor is er nog een update release geweest met bugfixes voor de Board en deze week kwam weer een update van Nexus uit. Conclusie: Het is niet de volgen hoe het nou zit, uiteindelijk moet het einde van dit jaar allemaal producten een update gehad hebben dus de Blog kan volgende week geupdated worden, of pas die week daarna.

Het is nog even afwachten, wanneer dat zo is zal dat zo snel mogelijk gemeld worden dus hou de website en/of twitter in de gaten!

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Moderator meld: Paar minuten nadat ik me vorige reactie had geplaatst is er een update geplaatst van de Blog systeem, en is ook zo juist geïnstalleerd. Dus bekijk de blogs eens.. en laat je reactie erover horen!
Ben je het niet eens met deze actie? Stuur dan een bericht naar een moderator.

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Vergelijkbare onderwerpen Klap in

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers