Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

Nieuwe thema

- - - - -

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Bij de vorige versie van Jorum, voordat nieuwe features zoals: Twitter en hoop andere dingen erbij kwamen hadden we een mooie groene thema waar iedereen goed over te praten was. Helaas na die update moesten we overschakelen op een nieuwe thema die bij vele niet in de smaak viel, daar wilde we natuurlijk wat aan doen en na lange zoektocht zijn we op een nieuwe gestuit en we zijn er behoorlijk trots op, eentje die bij ons ook 100% in de smaak viel gelijk.

We hebben afgelopen week hard gewerkt om hem klaar te stomen zodat we hem konden presenteren aan jullie, en zoals jullie zien is hij nu online.

Maar wat voor features heeft deze thema? Zie hier...

Geplaatste afbeelding
Sitebar menu: Voor staan staan alle menu knoppen netjes aan de linkerkant, zo kunnen jullie snel naar bijv. ons blog systeem of kalender.

Geplaatste afbeelding
Hover beschrijving: Zoals je misschien is opgevallen is dat er geen beschrijving meer standaard bij de forums staat, maar nu pas als je over de titel gaat en staat de statistieken nu onder forum titel.

Geplaatste afbeelding
jQuery Login pagina: Nu krijg je razendsnel de login pagina voor je zodat je snel kunt inloggen met je gebruikersnaam, of doormiddel van je facebook, of doormiddel van je twitteraccount.

Andere updates:

Systeem update: Onze forumsysteem is gisteren ook geupdated, dus tegelijkertijd zijn we up to date!
Tweet button: We hebben ook de inmiddels bekende tweet-button op Jorum geplaatst die je naast de "like" button kan vinden van Facebook in topics.

De komende tijd zullen er nog meer updates komen, via deze topic zullen we jou op de hoogte houden van de laatste updates. We proberen hierbij zo min mogelijk overlast te veroorzaken.

Mocht je opmerkingen, bugs, wat je tegen zit of opvalt kwijt willen zodat wij eventueel kunnen vergeten, toevoegen of verwijderen laat het dan weten in deze topic. In ieder geval bedankt!

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Advertentie

Mike

Mike

Lid

• Moderators
  • Pip
  • 67 berichten
Stukken beter, moest hem helaas wel zelf onderaan nog veranderen naar de nieuwe voordat ik hem zeg.

Maar dit is zo veel beter dan de oude, nu nog even een ander logo :P Je kon niet wachten he? Haha.

Geplaatste afbeelding

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten
Nee, die gene die hem maakt heeft het druk dus even tijdje met die logo moet wel lukken toch? overleven we wel.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Mike

Mike

Lid

• Moderators
  • Pip
  • 67 berichten
Haha, ik denk het ook wel. En dan nu weer tijd voor dikke promotie Chris :P

Geplaatste afbeelding

Ralph

Ralph

Gouden lid

• Donateur
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 588 berichten
Het ziet er echt mooi uit. Als je kijkt naar hoe het was in het begin en dan nu is het echt ongelofelijk verbeterd. Alleen is de side bar veel langer dan de fora dus dat ziet er een beetje raar uit. Maar buiten dat erg mooi.

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten
Je hebt een grote resolutie dan mij, zoals je gisteren zei heb ik net even gekeken wat de mijn resolutie is. Ik heb er namelijk geen last van, maar mochten er meer bezoekers/leden last van hebben dan hoor ik het graag.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Sjoerd

Sjoerd

Bronzen lid

• Beheerders

• Pip Pip Pip
  • 209 berichten

Bekijk berichtRalph zei op 28 oktober 2010 om 23:17:

Het ziet er echt mooi uit. Als je kijkt naar hoe het was in het begin en dan nu is het echt ongelofelijk verbeterd. Alleen is de side bar veel langer dan de fora dus dat ziet er een beetje raar uit. Maar buiten dat erg mooi.

Bekijk berichtChristian zei op 29 oktober 2010 om 12:53:

Je hebt een grote resolutie dan mij, zoals je gisteren zei heb ik net even gekeken wat de mijn resolutie is. Ik heb er namelijk geen last van, maar mochten er meer bezoekers/leden last van hebben dan hoor ik het graag.

Ralph, wat heb je voor schermresolutie? Mijne is namelijk 2560 x 1440, dus je moet een nog grote schermresolutie hebben dan mij!
Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward. Maybe they have to be crazy. How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that's never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels? While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Ralph

Ralph

Gouden lid

• Donateur
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 588 berichten

Bekijk berichtSjoerd zei op 29 oktober 2010 om 20:52:

Bekijk berichtRalph zei op 28 oktober 2010 om 23:17:

Bekijk berichtChristian zei op 29 oktober 2010 om 12:53:

Ralph, wat heb je voor schermresolutie? Mijne is namelijk 2560 x 1440, dus je moet een nog grote schermresolutie hebben dan mij!

Ik heb 1200x800 dat is mini. Dus ik weet niet hoe jullie er bij komen dat dat groot is.

Edit: Ik heb het al opgelost door bij iets op - te klikken.

Gewijzigd door Ralph, 29 oktober 2010 om 21:44.

Vergelijkbare onderwerpen Klap in

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers