Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

Streetwave gaat...

- - - - -

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp

Streetwave

Streetwave

Lid

• V.I.P
  • Pip
  • 10 berichten
Hallo members van Jorum!

Ik wil het graag hebben over mijn Moderatorschap. Ik zit nu in de 4de van TVWO. Ik heb het heel zwaar en ik ga het nog zwaarder krijgen. Ik wilde een forum bijhouden dat veel spam had en heel actief was. Ik zou hierbij graag mijn Moderatorschap willen inleveren. Ik vind het ook heel jammer dat het zo moet door onder andere school. Ik heb een hele leuke tijd gehad en dit houdt jullie ZEKER niet van om nog steeds een leuke tijd te hebben. Ik wil graag Christian bedanken voor de kans die heb gekregen. En ook sorry voor het aanmelden, ik had meer moeten nadenken van tevoren voordat ik mezelf aanmeldde... Ik blijf nog zeker op het forum, ik zal niet heel actief zijn maar ik ben er wel!

Ik wens de volgende Moderator succes als die er komt. Waarschijnlijk blijft Remco de enige.

Streetwave/Tim

~Streetwave

Als je iets verkeerds ziet, contacteer me dan via een bericht op mijn profiel

Advertentie

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Dat je aanmelden is geen probleem, het was goed bedoeld. Ik vind het jammer, maar school moet hier zeker niet onder gaan lijden, we hebben tenslotte nog buiten Jorum ook nog een eigen leven die zeker voorrang heeft. Ik hoop je nog te zien op jorum, en succes met school!

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Sjoerd

Sjoerd

Bronzen lid

• Beheerders

• Pip Pip Pip
  • 209 berichten
Jammer, maar veel succes op school.
Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward. Maybe they have to be crazy. How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that's never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels? While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Vergelijkbare onderwerpen Klap in

Onderwerp Forum Begonnen door Statistieken Laatste bericht

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers