Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

Updates [Juni]

- - - - -

• Log in om te reageren
Geen reacties op dit onderwerp

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
De zomer komt steeds dichterbij en op dit moment merken we het al. Voor de vakantieganger is het al heerlijk, voor de school-gangers wat minder maar toch nog wat updates van onze kant af.

Examen 2010
Ik wil mezelf en de rest namelijk feliciteren met hun examen. Zover ik weet had niemand hier een herkansing dus allemaal prima geslaagd. Weer een stap dichterbij de toekomst!

Team
Helaas heb ik vandaag de rechten van Sander af moeten nemen omdat hij helaas niet actief genoeg was. Maar we willen hem wel bedanken voor zijn inzet en voor zijn inzet is hij van Moderator naar Clublid gegaan. Ik hoop dat we je nog vaker hier zien!

Nieuwe versie/features
Zoals vele al konden merken via twitter duurt het nog een tijdje voordat we overgaan op de nieuwe versie van ons forumsoftware. Dat heeft te maken dat onze thema nog niet de versie ondersteund. Helaas laat de maker van dit thema weinig tonen waardoor we nog even moeten wachten maar ik kan je vertellen dat het een versie is wat leuke features heeft. HINT van een van de features: Iphone-gebruikers hebben er voordeel bij!

Ik wens iedereen alvast een fijne vakantie toe!

Volg ons op @jorumnl

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Advertentie

Vergelijkbare onderwerpen Klap in

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers