Schakel chat
Chat
|
||||||||||||||||||||||
Geplaatst 21 april 2010 om 11:27
Na de opening is jorum blijven ontwikkelen. We hebben nieuwe leden zien komen maar ook nieuwe features. Vanaf vandaag is er weer een het en het ander veranderd.
Nieuwe thema
Zoals je al ziet is de thema weer veranderd. We hebben weer een nieuwe thema omdat we deze toch wat kleurrijker vonden dan de vorige versie. Graag willen we van jullie ook je mening horen dus positieve en negatieve dingen.
Shoutbox
We zijn al tijdje bezig geweest om de shoutbox fatsoenlijk te laten werken, we merken dat hij nu perfect werk. In de shoutbox gelden dezelfde regels van Jorum.nl ;-)
Contact
Omdat ik merkte dat bepaalde mensen behoefte hadden aan contact met ons zonder een account aan te maken hebben we een contact pagina toegevoegd. Gebruik dit niet als spam, het liefst als je lid bent dat je dan een PB stuurt.
Downtime!
Volgende maand zal Jorum gaan verhuizen naar een andere hosting, en er is een mogelijkheid dat hier een downtime van kan ontstaan. We melden het op tijd om jullie alvast op de hoogte te brengen, de exacte datum is nog niet bekend. Is de datum bekend zullen we je zo snel mogelijk op de hoogte brengen.
Nieuwe thema
Zoals je al ziet is de thema weer veranderd. We hebben weer een nieuwe thema omdat we deze toch wat kleurrijker vonden dan de vorige versie. Graag willen we van jullie ook je mening horen dus positieve en negatieve dingen.
Shoutbox
We zijn al tijdje bezig geweest om de shoutbox fatsoenlijk te laten werken, we merken dat hij nu perfect werk. In de shoutbox gelden dezelfde regels van Jorum.nl ;-)
Contact
Omdat ik merkte dat bepaalde mensen behoefte hadden aan contact met ons zonder een account aan te maken hebben we een contact pagina toegevoegd. Gebruik dit niet als spam, het liefst als je lid bent dat je dan een PB stuurt.
Downtime!
Volgende maand zal Jorum gaan verhuizen naar een andere hosting, en er is een mogelijkheid dat hier een downtime van kan ontstaan. We melden het op tijd om jullie alvast op de hoogte te brengen, de exacte datum is nog niet bekend. Is de datum bekend zullen we je zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

Gemaakt door: Jorre!

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!
Follow me @ twitter @christixnnl
Geplaatst 24 april 2010 om 18:37
Ik ga eerlijk zijn, dus let op;
Zeer, maar dan ook zeer, netjes!
Zeer, maar dan ook zeer, netjes!
Hallo :-). Je kijkt momenteel naar de signature van: Sander
Geplaatst 24 april 2010 om 18:43
Ik krijg wel zo meer reacties over de thema..
Misschien voor de oude leden: Onze oude logo is terug, en blijf er trots op:)
BTW. Deze dagen kan de contact uitgeschakeld zijn omdat BOT's momenteel hier veel gebruik van maken en me mailbox stroomt soms vol dus gaan we daar even aan werken!
Misschien voor de oude leden: Onze oude logo is terug, en blijf er trots op:)
BTW. Deze dagen kan de contact uitgeschakeld zijn omdat BOT's momenteel hier veel gebruik van maken en me mailbox stroomt soms vol dus gaan we daar even aan werken!

Geplaatst 30 april 2010 om 14:34
Ik heb veel last van een flash player error in mijn firefox, iedere keer als ik op een pagina komt zegt die dat een url fout is ofzo,

Geplaatst 30 april 2010 om 16:21
Regular zei op 30 april 2010 om 14:34:
Ik heb veel last van een flash player error in mijn firefox, iedere keer als ik op een pagina komt zegt die dat een url fout is ofzo,
Heel raar, want ik gebruik zelf ook Firefox en daar heb ik geen last van. Hoe ziet die error eruit, kan je er een screen van geven?

Geplaatst 30 april 2010 om 19:38
Geplaatst 1 mei 2010 om 13:18
Geplaatst 1 mei 2010 om 14:51
Geplaatst 1 mei 2010 om 20:20
Dit zag ik op een forum staan, maar weet niet of het handig kan zijn.
Citeer
In the Publish settings window select the ActionScript Properties button and untick strict mode and warnings mode. Should help you.

Geplaatst 3 mei 2010 om 17:00
Geplaatst 4 mei 2010 om 13:14
Kijk.. dat is dan weer opgelost 
Zijn er overigens dingen aan de thema of jorum zelf die anders kunnen, of beter?
Zijn er overigens dingen aan de thema of jorum zelf die anders kunnen, of beter?

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers

Twitter
Facebook
Hyves

Log in
Maak account aan

Terug naar boven