Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

We need YOU!

- - - - -

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
11 reacties op dit onderwerp

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Het lekkere weer komt op gang, maar wij blijven elke dag bezig met aanpassingen aan Jorum om het leuker te maken, omdat we de laatste tijd helaas weinig tijd hebben gehad i.v.m school enzovoorts komt er zo steeds meer tijd vrij om aan Jorum te werken en actiever te zijn.

Maar ik ben beetje door me idee?n heen en dus heb ik JOUW hulp nodig.. Ik wil dolgraag van jullie aantal dingen weten:

Forum

De forum is bijna 1 jaar online, en toch nog steeds met standaard thema. Maar ook dezelfde forums, ik wil nu graag van jullie horen wat jullie aan de forum graag zien veranderen om het zo gemakkelijker en gezelliger te maken.

Website

Ik ben tot conclusie gekomen om later in de toekomst verder om naast de forum ook een website erbij te gaan betrekken. Dit is om het leuker en interessanter. Hiervoor heb ik 2 dingen:

Werknemers
Omdat ik natuurlijk niet alles kan en geen super mens ben kan ik wel wat vrijwillig hulp gebruiken, hieronder moet ik verstaan met tot nu toe wat ik nodig heb: Designer. Heb je intressen, neem dan even contact met mij via een PB!

Website zelf

Natuurlijk heb ik jullie idee?n ook nodig om te kijken wat jullie handig en leuk vinden om op de site te hebben, ikzelf heb al wat idee?n maar die ga ik nog niet prijsgeven.. want ik wil eens kijken wat jullie leuk vinden.

Nou.. dit was het zo beetje, laat het weten in een reactie of wil je anoniem een leuk idee?n te wereld brengen kan je me natuurlijk altijd PBen.

Greetz!

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Advertentie

Lyanne

Lyanne

Mijn naam is Lyanne.

• V.I.P
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 515 berichten
Misschien een soort fotoboek
met een foto van ieder lid!
dan weet je tegen wie je praat

Of een how-to-do pagina
daar staat bijvoorbeeld hoe je een msn bot maakt
of je haar verft met henna ofzoiets O_o

maar ik kan je niet helpen met design, helaas
I'd rather die standing, than live on my knees.

Nadine

Nadine

Lid

• V.I.P
  • Pip
  • 79 berichten
  • Geslacht:Vrouw
Klinkt erg leuk!
En wat Lyanne al zei; een soort fotoboek, maar dan dat iedereen een eigen pagina van het boek kan maken met wat hij/zij erin wil. Zoals wat informatie, en 1 of meerdere fototjes.
Geplaatste afbeelding

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten
Dus als ik het goed begrijp dus soort slideshow die jezelf kan bedienen, dus met pijltje per foto kan bladeren met informatie erbij? Snap ik het verkeerd zeg het dan..

Zijn er nog andere dingen? Ik zit er met smart op te wachten..:D

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ralph

Ralph

Gouden lid

• Donateur
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 588 berichten
Of gewoon een subforum met foto's. Niet alleen van je zelf. gewoon jou foto album.

Voor de site:

Actueel nieuws, waarbij je kan reageren in een topic op het forum. Aangezien het toch op internet is een paar how-to-do dingen met je pc. hoe fix je een virus? Hoe ben je safe op internet? Links naar pagina's over sporten/hobby's . Klinkt raar maar lijkt mij wel handig!

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten

Bekijk berichtRalph zei op Jun 3 2009, 16:32:

Of gewoon een subforum met foto's. Niet alleen van je zelf. gewoon jou foto album.

Voor de site:

Actueel nieuws, waarbij je kan reageren in een topic op het forum. Aangezien het toch op internet is een paar how-to-do dingen met je pc. hoe fix je een virus? Hoe ben je safe op internet? Links naar pagina's over sporten/hobby's . Klinkt raar maar lijkt mij wel handig!

Hier kan wel een subforum bij komen waar jezelf kan showen of fotos in een topic kan plaatsen van bijv een event of feestje was vrienden. Hij komt me lijst en zal er van de week mee aan de gang gaan, want komen rondom foto topic nog wat idee?n bij, maar dat zien jullie nog wel  :P

Verder voor de site komt er natuurlijk actueel nieuws bij te kijken, zelfs zat hier een idee dat leden zelf die actueel nieuws te kunnen toevoegen, laat even weten wat je ervan vind. En op de lijst kom ook dat how-to-do met je pc en alle andere soorten onderwerpen dus ook buiten de pc om bijv in liefde.. dat lijkt me ook handig.

:D

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Lyanne

Lyanne

Mijn naam is Lyanne.

• V.I.P
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 515 berichten
Ja, mij ook wel
Erg leuke idee?n!
How-to-do
een spiekbrief maken
haha, lijkt me handig!
I'd rather die standing, than live on my knees.

Metaa

Metaa

Bronzen lid

• V.I.P
  • Pip Pip Pip
  • 188 berichten
  • Geslacht:Vrouw
Ja idd, How-to-do pagina lijkt mij errug handig.
En misschien ook zo'n soort foto album als bij Hyves. Da's wel chill. (A)
i'm looking for my rose in the garden. (l)

Ralph

Ralph

Gouden lid

• Donateur
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 588 berichten
Maar dan wel dat je de foto's ergens anders moet uploaden!

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten

Bekijk berichtRalph zei op Jun 9 2009, 17:47:

Maar dan wel dat je de foto's ergens anders moet uploaden!

Nee hoeft niet perse, maar zal maybe wel limiet opkomen maar dat moet nog bekeken worden. Verder ben ik begonnen aan de site en ik zal binnenkort ook aantal beta-testers zoeken, hoe ik deze uitkies moet je hier de reacties in de gaten houden van mij. Verder zullen er ook beginnen kort meer crewfuncties aanbod komen voor jullie.

Sindskort is er ook een banner voor jorum, dus heb je een website of weet je site waar tie geplaatst kan worden geef me dan een seintje via PB of Email(Christian@jorum.nl)

Nog andere leuke idee?n?

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten
Geplaatste afbeeldingModerator meld:
Met toestemming dubbelpost!
Bent u het niet eens met deze actie? PB de moderator

Ik zoek voor de site een aantal personen die graag willen beta testen, maar ook mee willen helpen met mij mee denken aan de site. Dus denk je mee te willen helpen en ook ruimdenkend bent, stuur me dan een PB met onderwerp: Betatesten

BTW. Fotogalerij kan ik jullie zeggen dat tie er zeker in komt, hij is er al voor een deel! Nieuwe idee?n?

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• 1339 berichten
Dit onderwerp is gesloten door een moderator: Dit topic is gesloten, omdat dit topic niet meer actueel meer is.
Ben je het niet eens met deze actie? Stuur dan een bericht naar een moderator.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers