Maar ik ben beetje door me idee?n heen en dus heb ik JOUW hulp nodig.. Ik wil dolgraag van jullie aantal dingen weten:
Forum
De forum is bijna 1 jaar online, en toch nog steeds met standaard thema. Maar ook dezelfde forums, ik wil nu graag van jullie horen wat jullie aan de forum graag zien veranderen om het zo gemakkelijker en gezelliger te maken.
Website
Ik ben tot conclusie gekomen om later in de toekomst verder om naast de forum ook een website erbij te gaan betrekken. Dit is om het leuker en interessanter. Hiervoor heb ik 2 dingen:
Werknemers
Omdat ik natuurlijk niet alles kan en geen super mens ben kan ik wel wat vrijwillig hulp gebruiken, hieronder moet ik verstaan met tot nu toe wat ik nodig heb: Designer. Heb je intressen, neem dan even contact met mij via een PB!
Website zelf
Natuurlijk heb ik jullie idee?n ook nodig om te kijken wat jullie handig en leuk vinden om op de site te hebben, ikzelf heb al wat idee?n maar die ga ik nog niet prijsgeven.. want ik wil eens kijken wat jullie leuk vinden.
Nou.. dit was het zo beetje, laat het weten in een reactie of wil je anoniem een leuk idee?n te wereld brengen kan je me natuurlijk altijd PBen.
Greetz!

Twitter
Facebook
Hyves

Log in
Maak account aan

Dit onderwerp is gesloten

Terug naar boven