Muziek: Youtube downloader
Albums en Games: torrents. :')
Geplaatst 15 mei 2010 om 21:50
So underneath the concrete sky
Lucy puts her hand in mine
She says "life's a game we're meant to lose.
But stick by me and i will stick by you."
Geplaatst 17 mei 2010 om 13:03
Torrents via Vuze, aMule... en zo vind ik in ieder geval alles wat ik zoek. En ik las hier iemand die ook nog albums koopt: inderdaad, dat doe ik ook als ik het hele album de moeite waard vind
... vandaag is de deur naar morgen.
Geplaatst 17 juni 2010 om 13:22
Filestube.com, geen account of programma nodig. Het zoekt wat je intypt op verschillende downloadsites zoals Rapidshare, zippyfiles, 4shared e.d. Kwaliteit boven gemiddeld als je weet wat je moet zoeken (bestandsgrootte rond de 10/15 Mb) dit heeft te maken met compressie van muziek
hier let je dan ook eigenlijk alleen op als je iemand bent die muziek moet afspelen voor publiek.
legale sites:
beatport.com
dance-tunes.com
trackitdown.net
edit:
indien het alleen op youtube staat > zamzar.com / mediaconverter.org.
legale sites:
beatport.com
dance-tunes.com
trackitdown.net
edit:
indien het alleen op youtube staat > zamzar.com / mediaconverter.org.
Geplaatst 17 juni 2010 om 16:19
Ik gebruik voor YouTube video's altijd YouTube Downloader HD, daarna zet ik ze om naar MP3 via Miro Video Converter.
Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes.
The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them.
About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward.
Maybe they have to be crazy.
How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that's never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels?
While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
Geplaatst 31 januari 2011 om 05:28
Ik gebruik The pirate app, het is een kloon van Mulve en geeft toegang tot miljoenen songs.
The pirate app haalt de MP3s van vk.com en vk.com is een combinatie van Facebook, YouTube en MySpace.
Deze legale – erg populaire Russische 'social network' website – opereert wereldwijd en heeft meer dan 108 miljoen gebruikers.
De gebruikers van VK kunnen hun eigen MP3's uploaden en onderling uitwisselen.
En daar wordt massaal gebruik van gemaakt, wat een enorme muziekverzameling oplevert.
De servers van vk.com zijn zo snel dat ze MP3s kunnen leveren met snelheden die wij kennen van nieuwsgroepen.
Je kunt met The pirate app downloaden via de standaard login van je vk-account.
>>> Het is daarom zeer aan te raden om een account aan te maken op www.vk.com.
Je kunt jouw eigen accountgegevens (je login en ww) dan bij The pirate app invoeren.
Installeren van The pirate app is NIET nodig.
Even dubbelklikken op Pirate-1005.exe en het programma start.
Je hoeft je niet te verdiepen in allerlei instellingen, alleen even instellen waar The pirate app je mp3's moet opslaan en nog een voordeel is dat je nooit bestanden deelt met anderen.
The pirate app haalt de MP3s van vk.com en vk.com is een combinatie van Facebook, YouTube en MySpace.
Deze legale – erg populaire Russische 'social network' website – opereert wereldwijd en heeft meer dan 108 miljoen gebruikers.
De gebruikers van VK kunnen hun eigen MP3's uploaden en onderling uitwisselen.
En daar wordt massaal gebruik van gemaakt, wat een enorme muziekverzameling oplevert.
De servers van vk.com zijn zo snel dat ze MP3s kunnen leveren met snelheden die wij kennen van nieuwsgroepen.
Je kunt met The pirate app downloaden via de standaard login van je vk-account.
>>> Het is daarom zeer aan te raden om een account aan te maken op www.vk.com.
Je kunt jouw eigen accountgegevens (je login en ww) dan bij The pirate app invoeren.
Installeren van The pirate app is NIET nodig.
Even dubbelklikken op Pirate-1005.exe en het programma start.
Je hoeft je niet te verdiepen in allerlei instellingen, alleen even instellen waar The pirate app je mp3's moet opslaan en nog een voordeel is dat je nooit bestanden deelt met anderen.
Gewijzigd door flapsje, 31 januari 2011 om 05:53.
Geplaatst 21 november 2011 om 17:00
Ik download zelf meestal via torrents die ik vind op thepiratebay. Ook soms rapidshare, zippyshare en die zooi. Ik download nooit meer via youtube. De kwaliteit is dan meestal toch echt te laag..
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Begonnen door | Statistieken | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|---|---|
Drinken, hoe erg heb jij het gemaakt ? |
Alcohol en drugs | Michael |
|
|
|
DeodorantAxe, Fa, deel jouw deo-ervaring met ons. |
Mode en trends | Jorre |
|
|