Spring naar inhoud

• Log in met Facebook Log in met Twitter Log In with Google Log in
  • Maak account aan

Advertentie

Hou je een enquête voor bijvoorbeeld je opleiding? Plaats je enquête in de enquête-gedeelte!

Wat vind jij van Jorum.nl

- - - - -

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp

Kevin Brekelmans

Kevin Brekelmans

Lid

• Gebruikers
  • Pip
  • 47 berichten
Beste leden,

Ons is de laatste tijd opgevallen dat bijna niemand actief bezig is op Jorum.nl.

Onze forum statistieken op dit moment
Aantal berichten 6231

Aantal gebruikers 198
Nieuwste gebruiker Shynto Geplaatste afbeelding

Zo zien wij vaak leden online staan in de 'online gebruikers' maar haast niemand gebruikt Jorum.
Wat wij dan af vragen, waarom ben JIJ niet actief op Jorum.nl. Is er iets wat je graag wilt zien, of zijn de onderwerpen niet aantrekkelijk?

Daarom is mijn vraag naar jou, wat zou jij graag willen zien op Jorum.
Voor nieuwe ideeën of vragen kan je terecht in de Suggesties, vragen en klachten topic.

Tot slot:
Ik ben sinds vorige week moderator op Jorum, met als doel reclames maken en leden werven.
Natuurlijk heb ik ook een verzoek naar jou. Zou je vriendelijk zijn om ook jou vriend(in) in te lichten over Jorum.nl.

"Ik ben pas gezellig, als jij het ook bent!"

Advertentie

Shynto

Shynto

Lid

• Gebruikers
  • Pip
  • 9 berichten
Denk voornamelijk dat het komt juist omdat het inactief is. Een goed bezocht en gebruikt forum is leuker om op te discussieren over diverse onderwerpen dan dat je erg lang moet wachten voordat je een antwoord hebt.

Kevin Brekelmans

Kevin Brekelmans

Lid

• Gebruikers
  • Pip
  • 47 berichten

Bekijk berichtShynto zei op 30 maart 2011 om 14:01:

Denk voornamelijk dat het komt juist omdat het inactief is. Een goed bezocht en gebruikt forum is leuker om op te discussieren over diverse onderwerpen dan dat je erg lang moet wachten voordat je een antwoord hebt.

Heb je eventueel suggesties hoe wij dit kunnen verbeteren.
Ik zie namelijk dat er al vrij veel diverse onderwerpen zijn, en snelle reacties komen voornamelijk van Christian die erg snel reageert.

Ik hoor het wel:)

Shynto

Shynto

Lid

• Gebruikers
  • Pip
  • 9 berichten

Bekijk berichtKevin Brekelmans zei op 30 maart 2011 om 14:57:

Heb je eventueel suggesties hoe wij dit kunnen verbeteren.
Ik zie namelijk dat er al vrij veel diverse onderwerpen zijn, en snelle reacties komen voornamelijk van Christian die erg snel reageert.

Ik hoor het wel:)
Klopt, er zijn een aantal actieve gebruikers die je ontzettend veel ziet op Jorum. Maar dit is helaas, maar een klein groepje. Ik kan niet veel meer zeggen dan adverteren en leden werven via o.a. Hyves, Twitter en Facebook. Tevens begin ik binnenkort met een zeer groot project dat ook te maken heeft met adverteren, dus ben ik best bereid een top advertentie gratis aan te bieden voor Jorum ;)

Kevin Brekelmans

Kevin Brekelmans

Lid

• Gebruikers
  • Pip
  • 47 berichten

Bekijk berichtShynto zei op 30 maart 2011 om 20:31:

Ik kan niet veel meer zeggen dan adverteren en leden werven via o.a. Hyves, Twitter en Facebook.
Daar zijn we al mee bezig. Vooral op Facebook!

Bekijk berichtShynto zei op 30 maart 2011 om 20:31:

Tevens begin ik binnenkort met een zeer groot project dat ook te maken heeft met adverteren, dus ben ik best bereid een top advertentie gratis aan te bieden voor Jorum ;)
Dat is goed nieuws!

Christian

Christian

Eigenaar

• Eigenaar

• Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1339 berichten
Klinkt top! Ik ben inderdaad snel maar handig als je iPhone hebt en daarbij de juiste app.

Maat even terug, heb je buiten jouw toekomstige project  nog andere tips, die dan meer inhoudelijk de betrekking hebben. Is er iets wat wij aan jorum.nl zelf moeten veranderen?

Geplaatste afbeelding

Gemaakt door: Jorre!

Geplaatste afbeelding

Heb je vragen, stuur mij dan een PB of email!

Follow me @ twitter @christixnnl

Vergelijkbare onderwerpen Klap in

Recentste blogberichten over dit onderwerp

Foto

Van: Wat vind jij van Jorum.nl

Door Kevin Brekelmans in Kevin Brekelmans' blog , op 30 maart 2011 om 06:40

Beste leden,

Ons is de laatste tijd opgevallen dat bijna niemand actief bezig is op Jorum.nl.

[quote]Onze forum statistieken op dit moment
Aantal berichten 6231

[color="#676767"][font="tahoma, arial, verdana,...

Lees volledig bericht →

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers